Χάσε Βάρος Κάνοντας Μια Αλλαγή Κάθε Φορά



Το χάσιμο βάρους δεν είναι κάτι που
μπορείς να κάνεις από τη μία στιγμή στην άλλη. Αν προσπαθείς να αλλάξεις τη ζωή
σου εντελώς ξαφνικά, είναι σίγουρο ότι θα αποτύχεις. Εάν κάνεις αργά βήματα,
κάνοντας μια μόνο αλλαγή κάθε δύο εβδομάδες, οι συνήθειες θα παραμένουν και θα
αρχίσεις να βλέπεις το λίπος σου να λιώνει. Οι παρακάτω συμβουλές θα πρέπει να
ληφθούν μία μία
 έτσι ώστε να μπορείς να
αρχίσεις να νιώθεις πιο υγιής και πιο ευτυχισμένος.
 

Είναι πιθανό ότι δεν γυμνάζεσαι, αλλά
αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να αρχίσεις να γυμνάζεσαι αμέσως. Αντί αυτού,
άρχισε να πηγαίνεις για μια μεγάλη βόλτα μετά το δείπνο. Χρησιμοποίησε τις
σκάλες στην εργασία ή στο εμπορικό κέντρο. Εγκατάλειψε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν
συχνότερα και περπάτησε μέχρι το κατάστημα, την τράπεζα ή το σπίτι ενός φίλου.
Υιοθέτησε ένα σκύλο και άρχισε να τον πηγαίνεις βόλτα. Κάθε φορά που μπορείς να
αλλάξεις τις συνήθειές σου για να περιλάβεις άσκηση, βοηθάς το σώμα σου να 
κάψει λίπος. 

Εάν πρέπει να πάρεις το αυτοκίνητό σου,
πάρκαρέ το στο πίσω μέρος του χώρου παρκαρίσματος. Όσο περισσότερο περπατάς,
τόσο καλύτερα θα νιώθεις. Στην πραγματικότητα, αν μπορείς να σταθμεύσεις λίγα
τετράγωνα μακριά, κάντο! Αν έχεις βαριές τσάντες, να τις κατανέμεις στα δύο
χέρια σου και να λυγίζεις το βραχίονα, καθώς περπατάς. Η βόλτα σου πρέπει να
είναι βιαστική ώστε να εξασφαλίσει ότι θα παίρνεις τα μέγιστα από αυτό.
 

Στη συνέχεια, για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου, χώρισε τον αριθμό των
γευμάτων που μπορείς να φας σε μια μέρα. Εάν έχεις διαλείμματα κατά την εργασία,
φάε ένα μικρό σνακ, ενώ ξεκουράζεσαι. Εάν μπορείς να φας έξι φορές την ημέρα σε
μικρότερες ποσότητες, θα μπορείς να διατηρήσεις την επιθυμία μακριά, το επίπεδο
του σακχάρου στο αίμα σου και την ενέργειά σου σε υψηλό επίπεδο .
 

Αν σου αρέσει να παρακολουθείς
τηλεόραση, ασκήσου ενώ το κάνεις! Γύμνασε το βραχίονα με έναν αλτήρα, και στη
συνέχεια τρέξε γύρω από το σπίτι κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων. Μπορείς να
βρεις πολλές " ασκήσεις της πολυθρόνας" στο διαδίκτυο που μπορείς να
ακολουθήσεις, ενώ τις παρακολουθείς. Ακόμη και αυτό που μπορεί να φαίνεται σα
μία μικροσκοπική δαπάνη ενέργειας, όταν επαναλαμβάνεται συχνά, μπορεί να έχει
τεράστιες επιπτώσεις στην απώλεια βάρους σου.
 

Για περισσότερες συμβουλές γυμναστικής στο σπίτι, διάβασε εδώ:
http://www.fitmeup.eu/6-tropoi-na-xaseis-varos-sto-spiti/ 

Μια πολύ σημαντική αλλαγή είναι να
μείνεις μακριά από τα αναψυκτικά. Αυτά τα ποτά περιέχουν ό, τι δεν πρέπει να
λαμβάνεται, από σιρόπι καλαμποκιού με υψηλή φρουκτόζη μέχρι υψηλά επίπεδα νατρίου.
Απλά πίνοντας ένα κουτί γκαζόζα ανά εβδομάδα μπορεί πραγματικά να εκτροχιάσει
την πρόοδό σας, επίσης συχνά αφήνει αίσθημα λήθαργου και αδυναμίας. Αντ '
αυτού, απόλαυσε ένα μπουκάλι νερό,  πράσινο τσάι ή ακόμα και ένα ποτήρι χυμό που
και που. Στην πραγματικότητα, προσθέτοντας λίγο δυόσμο ή λεμόνι στο νερό σου
μπορεί να το κάνει να έχει γεύση γκαζόζας.

Θυμήσου να εφαρμόσεις κάθε συμβουλή,
ένα κάθε φορά, μια φορά κάθε δύο εβδομάδες. Εάν πρέπει να πάρεις μια επιπλέον
εβδομάδα, κάντο έτσι! Δεν υπάρχει κανένας λόγος βιασύνης, καθώς κάθε αλλαγή που
κάνεις είναι θετική και θα σε οδηγήσει σε καλύτερη υγεία. 
 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας