Όπως έδειξε μελέτη που παρουσιάστηκε σε συνέδριο της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, η κατανάλωση τριών ακτινιδίων κάθε μέρα συνδέεται με μειωμένη πίεση του αίματος.
Στην έρευνα συμμετείχαν 118 άνδρες και γυναίκες άνω των 55, οι οποίοι είχαν σχετικά υψηλή πίεση, από τους οποίους ζητήθηκε να τρώνε τρία ακτινίδια τη μέρα για διάστημα 8 εβδομάδων ή να τρώνε ένα μήλο τη μέρα για το ίδιο χρονικό διάστημα
πατήστε..Τρία ακτινίδια τη μέρα… κάνουν την πίεση αίματος πέρα
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 13 ώρες 29 λεπτά
πριν από 15 ώρες 5 λεπτά
πριν από 1 ημέρα 27 λεπτά
πριν από 5 ημέρες 22 ώρες
πριν από 5 ημέρες 23 ώρες
πριν από 6 ημέρες 14 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες