Tips για καλή υγεία και SUPER κορμί !!!



1)Κάνε το μεταβολισμό πιο γρήγορο

Αν θες να χάσεις βάρος, αύξησε την πρωτεΐνη που καταναλώνεις.

Αυστραλοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι άτομα που είναι παχύσαρκα καίνε
λίπος πιο γρήγορα μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη συγκριτικά με
ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Επωφελήσου κι εσύ καταναλώνοντας
πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Ετσι, για παράδειγμα, για πρωινό, αντί να τρως
ψωμί με μέλι, φάε μία ομελέτα με μία φρυγανιά.

Διαβάστε περισσότερα »

 

 


 



4.65
Μέσος Όρος: 4.7 (3 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


σωστή διατροφή

μικρά και συχνά γεύματα τα οποία ακολουθούνται από βιταμίνες(φρούτα), υδατάνθρακες(λαχανικά) και λίγες πρωτεϊνες. 1 φορά το μήνα κόκκινο κρέας και όχι λίπη. το βασικό γεύμα να μην είναι το βράδυ πριν τον ύπνο διότι δεν υπάρχει αρκετή κινητικότητα και ότι τρώμε δεν καίγεται όσο το το πρωί ή το μεσημέρι που έχουμε όλη την ημέρα μπροστά. όλα αυτά αν είναι δυνατόν με άσκηση(περπάτημα, τρέξιμο..)



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας