Συμβουλές για τη διακοπή του καπνίσματος



Θα χρειαστείτε

 


Υπάρχουν τόσα πολλά οφθαλμοφανή οφέλη για να κόψει κανείς το κάπνισμα-τόσο οφθαλμοφανή που είναι περιττό να τα αιτιολογήσουμε-αλλά, παρ΄ όλα αυτά , πραγματικά το να το κάνει κανείς είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Για πολλούς ανθρώπους το κάπνισμα γίνεται μια συνήθεια που διέπει την καθημερινή ζωή τους, το δεκανίκι με το οποίο αντιμετωπίζουν το άγχος και την ανησυχία, και  ένα αναπόσπαστο μέρος της κοινωνικής τους ζωής. Είναι ένα ακραίο κλισέ, αλλά για κάποιους, το κάπνισμα γίνεται μέρος του ποιος είσαι.

Για να κόψτε το κάπνισμα λοιπόν, οι άνθρωποι συχνά χρειάζονται κάτι περισσότερο από κυβερνητικές προειδοποιήσεις για την υγεία και τρομακτικά στατιστικά στοιχεία. Χρειάζονται καθησύχαση ότι θα μπορέσουν να τα καταφέρουν σε έναν κόσμο χωρίς τσιγάρα; ότι η καθημερινή ρουτίνα τους δε θα είναι πολύ ασυνάρτητη, ότι δε θα λαχταρούν διαρκώς  νικοτίνη, ότι δε θα νιώθουν ότι κάτι λείπει.

Το να κόψει κανείς το κάπνισμα χρειάζεται τεράστια δύναμη και θέληση. Αλλά υπάρχουν κάποια θετικά βήματα τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν στο δρόμο για μια ελεύθερη από καπνό ζωή. Μία από τις καλύτερες συμβουλές για τη διακοπή του καπνίσματος είναι να μένεις απασχολημένος-στο μυαλό και στο σώμα, Για έναν μανιώδη καπνιστή, υπάρχουν δεκάδες στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας οι οποίες είναι συνδεδεμένες στον εγκέφαλό του με το κάπνισμα, όπως για παράδειγμα όταν στέκεται στη στάση του λεωφορείου, μετά από τα γεύματα, στο δρόμο προς/από τη δουλειά, στο μπαρ μετά τη δουλειά. Αυτές οι στιγμές πρέπει να αντικατασταθούν από κάτι άλλο.

Για τις πρώτες εβδομάδες μπορεί να είναι βοηθητικό να αποφεύγεται ο πειρασμός. Για πολλούς αυτό μπορεί να σημαίνει να αποφεύγουν το αλκοόλ ή τα μπαρ μετά τη δουλειά ή όποιο άλλο κοινωνικό συμβάν όπου ξέρουν ότι το κάπνισμα βρίσκεται στην ημερήσια αντζέντα. Αντί για αυτά προσπάθησε να γεμίσεις αυτές τις ώρες με εναλλακτικά σχέδια που δεν περιέχουν καπνό. Η άσκηση είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να πάρεις το μυαλό σου από τους πόθους σου, και, εκτός από αυτό, υπενθύμισε στον εαυτό σου τα οφέλη που έχεις για την υγεία σου και τη γραμμή σου.

Μπορείς ακόμα να σκεφτείς να αρχίσεις να επιδίδεσαι σε ένα νέο χόμπι για να γεμίσεις τις ώρες που βρίσκεις περισσότερο δύσκολο να μη καπνίζεις. Ακόμα και να διαβάζεις απλώς ένα βιβλίο ή ένα περιοδικό μπορεί να πάρει το μυαλό σου μακρυά από τη λαχτάρα σου και τις σκέψεις του τσιγάρου. Το κλειδί είναι να μένεις απασχολημένος και να μην αφήνεις το μυαλό σου να σε πείσει να ενδώσεις στον ανθυγιεινό εθισμό σου.

Για όποιον σκέφτεται τη διακοπή του καπνίσματος, υπάρχουν χρήσιμες πηγές online και συμβουλές για τη διακοπή του καπνίσματος στο πώς να αποφύγεις τους πειρασμούς και πώς να αντιμετωπίσεις μια κρίση. Υπάρχουν ακόμα πολλά προϊόντα τα οποία θα σε βοηθήσουν να αποτραβηχτείς από τον εθισμό στη νικοτίνη στο δικό σου ρυθμό.

Τι να προσέξετε !!




0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας