Πως θα κάνω την καλύτερη άσκηση για την γραμμή μου?



Αν έχετε κολλήσει με μια σκληρή άσκηση ή αδυνατείτε να βρήτε τη γραμμά σας, ίσως φταίει μια λάθος προπόνηση. «Ένα είδος δεν ταιριάζει σίγουρα σε όλους όταν πρόκειται για γυμναστική», λέει η ειδικευμένη στην ψυχολογία της άσκησης Ellen Barrett. Η «καταπληκτική προπόνηση» κάποιας φίλης μπορεί να σας οδηγήσει σε ανία, όπως ακριβώς κάτι που αρέσει σε εσάς μπορεί να αποτύχει να εμπνεύσει αυτήν. Το κλειδί για να μείνετε σε φόρμα για πάντα, λένε οι ειδικοί μας, βρίσκεται στην εφαρμογή του κατάλληλου προγράμματος για το σωματότυπό σας. Θα δείτε τα καλύτερα αποτελέσματα – και θα είναι πιο διασκεδαστικό στην πορεία.
Οι σχολές διαλογισμού τόσο στη Δύση όσο και στην Ανατολή (συγκεκριμένα, η Ayurveda της Ινδίας) χωρίζουν τους ανθρώπους σε τρεις κατηγορίες: μυώδης / αθλητικός, λεπτός / γρήγορος, ή καμπυλώδης / σταθερός. Πιθανόν να κλίνετε προς την κατεύθυνση της μιας ομάδας, αλλά “οι περισσότεροι άνθρωποι είναι υβρίδια,” εξηγεί η Barrett. “Θα έχουν συχνά τόσο ένα πρωτοβάθμιο όσο και ένα δευτεροβάθμιο τύπο.” Κάθε κατηγορία έχει τα πλεονεκτήματά της καθώς και τον κατάλληλο τρόπο για την χρησιμοποίηση αυτών, ενώ σας βοηθά επίσης στη βελτίωση των αδυναμιών σας.
Για να βρείτε το καλύτερο που καλύπτει το σωματότυπό σας,πρέπει να ανακαλύψετε τα χαρακτηριστικά του σωματότυπού σας και να επιλέξετε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής ανάλογο με αυτά. Μη δυστάσσετε να συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας για αυτό. “Θα είναι πολύ πιο πιθανό να «κολλήσετε» με ένα πρόγραμμα που εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες ανάγκες σας,” λέει η Jennifer Kries, εκπαιδεύτρια Pilates και δημιουργός του Hot Body Cool Mind: The Life Force Power Workout DVDs. “Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και εσείς.” Και αυτό μπορεί να είναι το σημαντικότερο όλων.



2.5
Μέσος Όρος: 2.5 (2 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας