Πως θα δώσω ενέργεια στην καρδιά μου?



Αφιερώστε μερικά λεπτά για να συγχρονίσετε την αναπνοή σας με τους κτύπους της καδιάς και να μειώσετε άμεσα το άγχος. Η Susanna Bair, συνιδρυτής του Institute for Applied Meditation στο Tucson, της Αριζόνα, και συγγραφέας του βιβλίου “Δώστε ενέργεια στην καρδιά σας,” σχεδίασε αυτόν τον διαλογισμό για να ενδυναμώσει την καρδιά με τη συνειδητή αναπνοή και την τάση για αγάπη. “Έχω συνεργαστεί με ανθρώπους που έχουν χαμηλώσει την πίεση του αίματός τους κάνοντας απλά αυτήν την άσκηση,” λέει η Bair.
Πώς να το κάνετε
Υιοθετήστε μια καλύτερη στάση σώματος
Καθίστε κατακόρυφα, το στήθος προς τα έξω, οι ώμοι πίσω, η σπονδυλική στήλη ίσια και το κεφάλι ίσια.
Βελτιώστε την συγκέντρωσή σας
Κλείστε τα μάτια σας και εντοπίστε την αναπνοή σας εισπνέοντας και εκπνέοντας. Μπορείτε να βάλετε τα χέρια σας στην καρδιά ή να τα αφήσετε δεξιά και αριστερά.
Αφουγκραστείτε τον χτύπο της καρδιάς σας
Πάρτε μια βαθιά ανάσα και κρατήστε την για ένα λεπτό. Βρείτε τον σφυγμό σας (αυτό μπορεί να χρειαστεί εξάσκηση) κατόπιν εκπνεύστε. Εάν δεν μπορείτε να ακούσετε τον χτύπο της καρδιάς σας, αισθανθείτε τον σφυγμό σας στο στήθος ή στο εσωτερικό του καρπού σας.
Συγχρονίστε την αναπνοή σας
Προσπαθήστε να συγχρονήσετε την αναπνοή σας με την καρδιά σας. Εισπνεύστε για οχτώ χτύπους και μετά εκπνεύστε για άλλους τόσους. Συνεχίστε για πέντε έως δέκα λεπτά.
Επαναλάβετε
Δοκιμάστε αυτόν τον διαλογισμό μιά φορά το πρωί για να πάρετε ενέργεια και μία το βράδυ για να αποβάλλετε την ένταση και να δημιουργήσετε μια ανανεωμένη ηρεμία.



3.4
Μέσος Όρος: 3.4 (5 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας