Πως να διαχειρίζομαι να οικονομικά μου!



Θα χρειαστείτε

http://www.nikokirio.gr

Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή, πρέπει να κάνετε εγγραφή, για την οποία χριεάζεται ένας λογαριασμός e-mail.

Η οικονομική κρίση είναι η πιο διαδεδομένη φράση των τελευταίων 3-4 χρόνων στην Ελλάδα. Την έχουμε ακούσει σε δελτία ειδήσεων, την έχουμε συζητήσει με φίλους αρκετές φορές κι επίσης αρκετές φορές έχουμε σκεφτεί γιατί να υπάρχει αυτό το πράγμα, αυτή η κατάσταση.   Και μάλλον στο μυαλό του καθενός μας έχει συνδεθεί η οικονομική κρίση με την σπατάλη, την κακοδιαχείριση κλπ που είναι τα παράγωγα της έλειψης ελέγχου των εσόδων και των εξόδων, του σχεδιασμού κλπ.

Εσείς στο σπίτι σας έχετε τον έλεγχο των χρημάτων σας;  Ξέρετε ποια είναι τα όρια αντοχής σας;   Έχετε σκεφτεί τις προτεραιότητες των εξόδων σας ώστε να ξέρετε τι θα πάψετε να πληρώνετε αν υπάρξει κάποιο οικονομικό πρόβλημα; Πως λοιπόν ελέγχουμε τα οικονομικά του σπιτιού μας;  Τι πρέπει να κάνουμε ώστε να μην πέσουμε πολύ έξω από τις δυνατότητές μας;  Δεν υπάρχει κάποια χρυσή συνταγή!  Η σκέψη είναι απλή,  κάνω αρχικά έναν προϋπολογισμό και στην πορεία ελέγχω τι κάνω σε σχέση με τον προϋπολογισμό.
Η διαδικασία ενός προϋπολογισμού εξόδων κι εσόδων ενός σπιτιού μπορεί να γίνει με πολούς τρόπους, χρειάζεται κατηγοριοποίηση, ορισμό προτεραιοτήτων, καταλόγους δαπανών και εισοδημάτων κλπ.   Όλη αυτή την οργανωτική προαιτοιμασία, σας την έχουμε έτοιμη στο "νοικοκυριό".   Μια web εφαρμογή διαχείρισης οικιακών οικονομικών δεδομένων που μπορείτε να χρησιμοποιήτε ΔΩΡΕΑΝ!

Έχουμε δημιουργήσει καταλόγους οικογενειακών δαπανών και εισοδημάτων οι οποίοι πιστεύουμε ότι καλύπτουν σχεδόν όλες τις επιμέρους αγορές και πηγές εισοδήματος του κάθε νοικοκυριού. Οι κατάλογοι είναι δομημένοι με τέτοιο τρόπο ώστε οι εγγραφές τους (δαπάνες ή εισοδήματα) να είναι και γενικές (ώστε να καλύπτουν και κάποιες επιμέρους ανάγκες)αλλά και να μπορούν να διαβαθμιστούν με κάποιες προτεραιότητες.

Πάνω σε αυτούς τους καταλόγους προσαρμόσαμε διαδικασίες και υπολογισμούς, οι οποίοι μέσα από τους αριθμούς αναδεικνύουν την πραγματική οικονομική κατάσταση του κάθε νοικοκυριού.

Η πρώτη πράξη οργάνωσης των οικονομικών, είναι η κατανόηση και προσαρμογή των εξόδων κι εσόδων σας στις δαπάνες και εισοδήματα που έχουν οριστεί στην εφαρμογή. Παρότι προσπαθήσαμε να καλύψουμε κάθε καταναλωτική συνήθεια, επειδή δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αναφορά σε όλες τις διαφορετικές δαπάνες όλων, θα χρειαστεί π.χ. ν’ αποφασίσετε ότι το πιθανό έξοδο της οικιακής βοηθού το οποίο δεν εμφανίζεται μεμονωμένο θα πρέπει να καταχωρηθεί στην δαπάνη «Συντήρηση/Καθαριότητα κατοικίας» όπως και η αγορά καθαριστικών και η αμοιβή του υδραυλικού.

Η δεύτερη πράξη οργάνωσης των οικονομικών, είναι προσπάθεια δημιουργίας του προϋπολογισμού των δαπανών και εισοδημάτων, δηλαδή να εκτιμήσετε πόσα χρήματα θα ξοδέψετε το μήνα για κάθε δαπάνη (π.χ. 425€ για τρόφιμα, 195€ για καύσιμα στο αυτοκίνητο κλπ) και αντίστοιχα πόσα θα πληρωθείτε από τα εισοδήματά σας.

Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του έτους, καταχωρείτε συστηματικά ότι ξοδεύετε κι ότι εισπράττετε.  

Καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της συνεχούς διαδικασίας, μπορείτε να βλέπετε από τις αντίστοιχες αναφορές

· τι έχετε πληρώσει και τι έχετε πληρωθεί,

· αν έχετε ξεφύγει από τον προϋπολογισμό σας ή αν έχετε περιθώρια,

· συγκριτικά εξόδων-εσόδων με γραφήματα,

και γενικώς να έχετε μια πιο συνοπτική,ουσιαστική και ολοκληρωμένη εικόνα των οικονομικών σας.

Επίσης μπορείτε ανά πάσα στιγμή να προσαρμόζετε τον προϋπολογισμό σας αν πιστεύετε ότι αυτά που ξοδέψατε είναι αυτά που πρέπει, αλλά δεν τα είχατε σκεφτεί σωστά.

Μετά από λίγο καιρό θα έχετε βρει την χρυσή τομή ώστε να προϋπολογίζετε σωστά και να ξοδεύετε ακόμα πιο σωστά!

Τι να προσέξετε !!

Καλό είναι να διαβάσετε την παρουσίαση και τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής καθώς και τους όρους χρήσης.



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας