Πώς να αντιμετωπίσουμε το άγχος;



Το άγχος είναι μια κατάσταση εσωτερικής έντασης και πολλές φορές είναι συνέπεια της πίεσης που νιώθει το άτομο σε σχέση με το βάρος των υποχρεώσεων

και των προβλημάτων, τα οποία απειλούν τον οργανισμό. Θα ξεχωρίσουμε δυο είδη άγχους: αυτό που εκφράζεται καθημερινά και πάνω στο οποίο μπορούμε να επηρεάζουμε με κάποιο τρόπο και να το περιορίσουμε και το δεύτερο, που είναι απροσδόκητο.

Όσον αφορά την πρώτη κατηγορία άγχους, το οποίο μπορούμε να προβλέψουμε με τι τρόπο θα μας επηρεάσει, εξαρτάται κυρίως από τον εαυτό μας.
Ξεχάστε τις φράσεις ως: «εάν...(εάν είχα ξυπνήσει νωρίτερα, εάν είχα περισσότερο χρόνο κλπ.)» ή «κάθε φορά όταν.... (κάνω οτιδήποτε), συμβαίνει κάτι...». Παρόμοιες φράσεις εκφράζουν τον χαρακτήρα του ανθρώπου, που είναι διατεθειμένος προς την απαισιοδοξία, για αυτό το λόγο πάντα να είστε αισιόδοξοι και να χαίρεστε τα πράγματα, τα οποία βρίσκονται στα χέρια σας και τα οποία μπορείτε να αντιμετωπίσετε.

Όσον αφορά το άλλο είδος άγχους, που διακατέχεται ο καθένας άνθρωπος με διαφορετικό τρόπο, δεν υπάρχει ούτε μια συνταγή. Δυστυχώς είναι αδύνατο και να το προβλέψουμε. Με τις συμβουλές παρακάτω πιστεύω να σας βοηθήσουμε να γίνετε πιο ήσυχοι και πιο ευτυχισμένοι, καθώς και να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις με την δύναμη, την οποία έχετε μέσα σας:

1. Να είστε ο εαυτός σας και να ζήσετε στο περιβάλλον, το οποίο σας αρέσει και να δεχτείτε τους ανθρώπους και τα γεγονότα από την καλή τους πλευρά.

2. Πάντα να εκφράζετε την άποψή σας και να αποφύγετε να εισέλθετε σε σύγκρουση με τον εαυτό σας.

3. Μάθετε να απορρίπτετε τις προτάσεις, οι οποίες δεν σας ταιριάζουν, επίσης και να αποφεύγετε καταστάσεις, για τις οποίες ξέρετε ότι θα τις ξεπεράσετε δύσκολα.

4. Καλύτερα να δεχτείτε το αναπόφευκτο, παρά να το υπέστητε υποχρεωτικά, επίσης αποφύγετε την «φυγή» παρά την περιττή σύγκρουση ή εκ των προτέρων χαμένη μάχη.

5. Αντιμετωπίστε τα προβλήματα με θάρρος.

6. Κάνετε αυτά που σας αρέσουν, αγαπάτε αυτά που κάνετε και αφιερώστε το απαραίτητο χρόνο.

7. Αποφύγετε να μεταβάλλετε συχνά την διάθεσή σας.

8. Μάθετε να αφήνετε χρόνο και για τον εαυτό σας και για αυτά που σας αρέσουν.

9. Επιδιώξετε προς μια αρμονική ζωή - μάθετε να συνδυάζετε τις ευχάριστές σας ασχολίες, οι οποίες σας ταιριάζουν - είτε πνευματικές, είτε σωματικές, με το γούστο σας, όπως και με την επαγγελματική σας δραστηριότητα.

10. Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής.

Omorfia.org - πύλη για την ομορφιά, την υγεία, τον αθλητισμό, γυμναστήριο, την αγάπη και συμβουλές σεξ, fitness, σώμα, μαλλιά, χέρια, πόδια, μακιγιάζ, χείλη, ξηρό, λιπαρό, ευαισθησία στο δέρμα, άρθρα για την ομορφιά, μανικιούρ, διατροφή, συνταγές, μόδα, λουλούδια, Αρχική σελίδα, Κατάλογος



4
Μέσος Όρος: 4 (4 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας