ΜΥΘΟΣ ότι το μεγάλο πρωινό βοηθάει στο ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!



Αποτελεί μύθο ότι η κατανάλωση μεγάλου πρωινού σημαίνει κατανάλωση
λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας, σύμφωνα με νέα γερμανική
έρευνα.

Η έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Nutrition Journal’, έδειξε
ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν παρά το μεγάλο πρωινό την ίδια ποσότητα
στο μεσημεριανό και το δείπνο.

Ο επιστήμονες υποδεικνύουν ότι η μείωση των θερμίδων του πρωινού θα βοηθήσει ενδεχομένως τους ανθρώπους να αδυνατίσουν .

Διαβάστε περισσότερα »



 

 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Θέλω να αδυνατίσω

Σαν Έλληνες δηλαδή δεν πρέπει να ανησυχουμε γιατί έχουμε καθιερώσει τον καφέ ως βασικό πρωινό και δεν θά έχουμε κανένα πρόβλημα μάλλον!

.
Θέλω να αδυνατίσω



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας