Τελικά, η σύσταση «φάτε ψάρια για να προστατεύσετε την υγεία σας» μάλλον έχει αξία μόνο εάν τα ψάρια είναι ψητά ή βραστά. Σύμφωνα με μία νέα μελέτη, μόνο αυτά προστατεύουν από τα καρδιολογικά προβλήματα, ενώ ειδικά οι γυναίκες καλό είναι να τα συνοδεύουν με λίγη σος σόγιας χωρίς πολύ αλάτι.
«Ως φαίνεται το ψήσιμο και το βράσιμο των ψαριών με σος σόγιας μειωμένου νατρίου παρέχει οφέλη, ενώ η κατανάλωση τηγανητών, παστών ή αποξηραμένων ψαριών όχι. Αντιθέτως, αυτές οι μέθοδοι μαγειρέματος μπορεί να εντείνουν τον κίνδυνο», αναφέρουν οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Χαβάη, στην Μανόα.
Οι ερευνητές μελέτησαν την πηγή, το είδος, την ποσότητα και την συχνότητα κατανάλωσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων σε 82.243 άνδρες και 103.884 γυναίκες από το Λος Άντζελες και τη Χαβάη.
Έπειτα από 11,9 χρόνια παρακολούθησαν, καταγράφηκαν 4.516 θάνατοι από καρδιολογικά αίτια.
Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι μια μορφή λίπους που, όπως έχει αποδειχθεί, προστατεύει από το έμφραγμα και τον καρκίνο του παχέος εντέρου, ενώ ενδέχεται να συμβάλλει και στην προστασία από άλλα νοσήματα, όπως τα εγκεφαλικά επεισόδια, η νόσος του Άλτσχαϊμερ και η σκλήρυνση κατά πλάκας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ....Καλύτερα ψητό το ψάρι
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 4 ημέρες 18 ώρες
πριν από 4 ημέρες 18 ώρες
πριν από 5 ημέρες 9 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 18 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες