«Κόψτε» το κάπνισμα και μειώστε τη χοληστερίνη



Σύμφωνα με νέα έρευνα, όσοι αποφασίσουν να κόψουν το κάπνισμα έχουν σημαντικά καρδιαγγειακά οφέλη.

Το κάπνισμα επηρεάζει το καρδιαγγειακό σύστημα με πολλούς τρόπους,
όπως η μείωση των επιπέδων του οξυγόνου και οι φθορές στην ίδια την
καρδιά.

Όπως, όμως, εξηγεί ο επικεφαλής ερευνητής δρ Άνταμ Γκέπνερ, από τη
Σχολή Ιατρικής & Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Ουϊσκώνσιν,
μερικές μικρές μελέτες έχουν δείξει ότι η διακοπή του καπνίσματος
αυξάνει την «καλή» (HDL) χοληστερόλη και μειώνει την «κακή» (LDL).

Διαβάστε περισσότερα »



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας