Η ζάχαρη στη διατροφή του παιδιού



Η
ποσότητα της ζάχαρης που λαμβάνει ένα παιδί μέσω της διατροφής του, είναι ένα
θέμα που απασχολεί τους περισσότερους γονείς. Γνωρίζοντας τα θετικά και
αρνητικά στοιχεία της ζάχαρης θα κατορθώσουμε να κρατήσουμε μια υγιή στάση
απέναντι σ' αυτή και να μην γινόμαστε ακραίοι απομακρύνοντάς την εντελώς απ' τη
διατροφή του παιδιού μας. Αντίθετα, μπορούμε να κρατήσουμε τη λήψη της ζάχαρης
στο επίπεδο που πρέπει. 

Θετικά στοιχεία: Η
ζάχαρη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας και είναι η ουσία που μας δίνει
ενέργεια. Αποτελεί το απαραίτητο καύσιμο του οργανισμού, βοηθάει το σώμα να
διατηρεί μια φυσιολογική θερμοκρασία και είναι η ουσία που βοηθά τον εγκέφαλο
να σκέφτεται. Έτσι λοιπόν, η ζάχαρη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας και
η περιορισμένη κατανάλωσή της, μπορεί να αποτελέσει κομμάτι μιας υγιεινής
διατροφής.

Μερικές από τις αρνητικές
επιπτώσεις της υπερβολικής λήψης ζάχαρης:

 

  • Μπορεί
    να προκαλέσει αύξηση της κακής χοληστερόλης και μείωση της καλής χοληστερόλης. 
  • Η
    υπερβολική λήψη της, προκαλεί στα παιδιά ανησυχία, κάποια υπερδραστηριότητα και
    αδυναμία συγκέντρωσης. 
  • Η
    παχυσαρκία είναι ένα ακόμη μειονέκτημα της υψηλής λήψης ζάχαρης. 
  • Είναι
    γνωστό ότι φθείρει τα δόντια, προκαλεί τερηδόνα και διάφορες ασθένειες των
    ούλων. 
  • Μπορεί
    να εξασθενήσει την όραση. 
  • Η
    ζάχαρη μπορεί να μειώσει την άμυνα του οργανισμού ενάντια στις μεταδοτικές
    ασθένειες.
Δείτε την συνέχεια του άρθρου στο: www.infochildren.com

 



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας