Το συμπέρασμα πρόσφατης μελέτης από τον Καναδά για τη σοκολάτα είναι αισιόδοξο: η σοκολάτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά και τον κίνδυνο θανάτου σε άτομα που έχουν ήδη υποστεί τέτοιο επεισόδιο. «Παρόλο που χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να διαπιστωθούν οι λόγοι για τους οποίους η σοκολάτα συμβάλλει στη μείωση εμφάνισης εγκεφαλικού, η σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
πριν από 4 ημέρες 6 ώρες
πριν από 4 ημέρες 20 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 6 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες