Ακόμη και η μέτρια κατανάλωση σόγιας μπορεί να μειώσει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, επισημαίνουν αμερικανοί ερευνητές.
Όπως διαπίστωσαν στη μελέτη τους οι ειδικοί της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, οι άνδρες που καταναλώνουν συχνότερα σόγια ή υποπροΐόντα της - όπως π.χ. το τόφου, το γάλα σόγιας, ο κιμάς σόγιας, τα ροφήματα, οι μπάρες σόγιας κ.ά. - είχαν λιγότερα σπερματοζωάρια από όσους δεν έτρωγαν, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τους άνδρες χορτοφάγους.
για περισσότερα......
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
πριν από 4 ημέρες 6 ώρες
πριν από 4 ημέρες 20 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 6 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες