Όσοι τρώνε πολύ συχνά σοκολάτες είναι πιο καταθλιπτικοί απ’ ό,τι όσοι τις απολαμβάνουν σποραδικά – και όσο μεγαλύτερες ποσότητες καταναλώνουν, τόσο το χειρότερο, αναφέρουν αμερικανοί ερευνητές.
Αν και λίγη σοκολάτα έχει αποδειχθεί ότι παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία, τα στοιχεία για τις επιδράσεις της στην ψυχική διάθεση είναι ελλιπή – και η νέα μελέτη υποδηλώνει πως η συχνή κατανάλωση έχει αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Όπως γράφουν οι επιστήμονες στην επιθεώρηση «Αρχεία Εσωτερικής Παθολογίας», πάνω από 30 γραμμάρια σοκολάτας κάθε εβδομάδα δείχνουν να υπονομεύουν την ψυχική διάθεση – και όσο περισσότερη σοκολάτα τρώνε άντρες και γυναίκες, τόσο πιθανότερο είναι να είναι καταθλιπτικοί.
Αντιθέτως, όσοι τρώνε σοκολάτα αραιά και που, δείχνουν να έχουν καλύτερη ψυχική διάθεση.
Στη νέα μελέτη συμμετείχαν σχεδόν 1.000 άντρες και γυναίκες, κανείς εκ των οποίων δεν έπαιρνε αντικαταθλιπτικά φάρμακα ούτε είχε διαγνωστεί με κλινική κατάθλιψη.
Η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Νάταλι Ρόουζ και οι συνεργάτες της, από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Σαν Ντιέγκο, λένε ότι υπάρχουν αρκετές πιθανές εξηγήσεις για τα ευρήματά τους.
πατήστε για περισσότερα Η πολλή σοκολάτα «δείχνει» κατάθλιψη
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
πριν από 4 ημέρες 6 ώρες
πριν από 4 ημέρες 20 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 6 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες