Iταλοί επιστήμονες λένε ότι η λελογισμένη χρήση της μπύρας και όχι η κατάχρηση, μπορεί να έχει μεγάλα οφέλη για την υγεία μας.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό επιδημιολογίας «European Journal of Epidemiology». Οι μελετητές, αξιολόγησαν συγκριτικά 16 επιστημονικές μελέτες που αφορούσαν πάνω από 200.000 άτομα και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο καρδιολογικός κίνδυνος μειώνεται κατά 31% κατά μέσο όρο για όσους πίνουν περίπου μια μπίρα τη μέρα.....
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
πριν από 4 ημέρες 20 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 6 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 22 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες