Τα αναψυκτικά διαίτης και άλλα ποτά με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες τα οποία είχαν στο παρελθόν κατηγορηθεί για σύνδεση με εμφάνιση διαβήτη, αθωώνονται τώρα από ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ – τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τους άνδρες.
Τα αναψυκτικά διαίτης και άλλα ποτά με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες τα οποία είχαν στο παρελθόν κατηγορηθεί για σύνδεση με εμφάνιση διαβήτη, αθωώνονται τώρα από ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ – τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τους άνδρες.
Πρόσφατα σχόλια
πριν από 1 ημέρα 20 ώρες
πριν από 2 ημέρες 12 ώρες
πριν από 2 ημέρες 12 ώρες
πριν από 2 ημέρες 21 ώρες
πριν από 2 ημέρες 23 ώρες
πριν από 6 ημέρες 15 ώρες
πριν από 6 ημέρες 21 ώρες
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 1 ημέρα
πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες