Aδυνάτισμα-Πρακτικές συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα!!!




 

Ψωνίζετε έξυπνα

  • Γεμίστε το καρότσι σας με λαχανικά, φρούτα, δημητριακά (ζυμαρικά, ρύζι), ψωμί και νιφάδες δημητριακών για το πρωινό.
  • Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων – διαλέξτε τροφές που δεν περιέχουν περισσότερο από 10 γρ. λίπους ανά 10 γρ. προϊόντος.
  • Χρησιμοποιείτε λίστες για τα ψώνια.
  • Προσπαθήστε να μην ψωνίζετε όταν είστε πεινασμένοι.
  • Δοκιμάστε τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος π.χ. άπαχο γάλα, τυριά με χαμηλότερα λιπαρά.

Μαγειρέψτε έξυπνα

  • Αφαιρέστε όλο το ορατό λίπος από το κρέας και την πέτσα από τα πουλερικά, πριν από το μαγείρεμα.
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερα μαγειρικά λάδια – χρησιμοποιήστε αντικολλητικά σκεύη.
  • Ψήστε στο φούρνο, στη σχάρα, στον φούρνο μικροκυμάτων, σοτάρετε με ελάχιστο λάδι. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ.
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερο κρεμώδη ντρέσινγκ ή σάλτσες.
  • Ψάξτε για ντρέσινγκ με χαμηλά λιπαρά.
  • Μη μαγειρεύετε περισσότερο από ότι χρειάζεστε. Διαβάστε περισσότερα »


 



4.2
Μέσος Όρος: 4.2 (5 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Θέλω να χάσω κιλά!

Μου αρέσει το άρθρο σας.
Ιδιαίτερα μου αρέσει η προσεγγιση στο θεμα του ντρεσσινγκ.
Συνήθως θεωρείται απαγορευμένο!!!

.
Θέλω να χάσω κιλά



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας