23 οικονομικοί τρόποι για να παραμείνεις γερή, λεπτή, έξυπνη και υγιής.



Χτίσε γερά κόκαλα 5 ευρώ Συμπληρώματα ασβεστίου Αν δεν λαμβάνεις αρκετό ασβέστιο από τη διατροφή σου (λιγότερο από 15% των γυναικών το καταφέρνουν) ο οργανισμός το απορροφάει από τα κόκαλα, κάνοντάς τα πιο πορώδη και αυξάνοντας τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης. Χρειάζεσαι περίπου 1.000 mg ασβεστίου την ημέρα (1.200 mg αν έχεις περάσει την ηλίκα των 50) κι αν δεν καταναλώνεις 3 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά, τα συμπληρώματα είναι απαραίτητα. Διάλεξε το φθηνότερο, καθώς μια ακριβή ετικέτα δεν κάνει τη διαφορά, και επειδή το ασβέστιο απορροφάται καλύτερα με τη βιταμίνη D, προτίμησε ένα προϊόν το οποίο συνδυάζει τις δύο βιταμίνες. Εναλλακτικά, πάρε χωριστά ένα συμπλήρωμα μαζί με το ασβέστιο (βλ. «σούπερ αγορές»)...



2
Μέσος Όρος: 2 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας